חגיגת אירוע חינה באולם אירועים

אירוע חינה הוא חגיגה או מסיבה מקדימה לחתונה שבה מורחים חינה על כף היד. חינה היא צבע צמחי המשמש ליצירת קעקועים זמניים בצורת עיגול על כף היד. הצבע על היד נוצר על ידי מריחת משחה העשויה מעלי חינה כתושים על העור, שם היא מתייבשת ומכתימה את העור בצבע חום אדמדם. הצבע על היד נשאר בדרך כלל מספר שבועות לפני שהם נעלמים. אירועי חינה הם מנהג של עדות רבות ביניהם מרוקאים, תימנים, עיראקים הודים ועוד.

איך חוגגים חינה באולם אירועים? 

חגיגת חינה באולם אירועים הוא המקום המושלם עבורכם. יש אנשים שבוחרים לערוך את חגיגת החינה שלהם באולם אירועים כי הם רוצים שהחלל יהיה גדול מספיק כדי להכיל אורחים, או שהם רוצים לקיים את את האירוע במקום הכל כלול, החל מאוכל, תאורה והגברה. רחבת הריקודים מוצבת בדרך כלל בצד אחד של החדר, בעוד שולחנות ערוכים בצד השני. אולמות מעוצבים לרוב בצורה יוקרתית כך שהם נראים כאילו הם שייכים לארמון או בטירה עם נברשות והרבה פרחים. אולם אירועים הוא המקום המושלם לארח בו חגיגת חינה. הוא מרווח ואלגנטי ויכול להכיל מספר רב של אורחים.

יש כמה דברים שכדאי לזכור כשמתכננים את החינה באולם אירועים:

אולם לחינה צריך שיהיה לו מספיק מקום לכל האורחים, כמו גם הכלה, החתן ומשפחותיהם.

– צריך לקחת בחשבון שיהיו שולחנות, כיסאות ושאר רהיטים באולם.

– כדאי לבדוק שיש מספיק מקום להכניס את כל התפאורה של טקס החינה. 

איך בוחרים אולם לחינה?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לצמצם את החיפוש לרשימה של מקומות שנמצאים בטווח המחירים שלך. השלב הבא יהיה לצמצם את הרשימה לכמה מקומות שאתם אוהבים ואז להתחיל להסתכל על המאפיינים הספציפיים של כל מקום.כדאי גם לשקול את המיקום, האם יש לו קייטרינג באתר או אין, אם יש לו שירותים  נוספים ואיזו חוויה הוא יעניק לאורחים שלכם. בחירת מקום לחינה היא החלטה חשובה. אתה רוצה לוודא שאתה בוחר מקום המושלם עבורך, עבור האורחים שלך. למקום תהיה השפעה גדולה גם על תקציב החתונה, לכן חשוב לשים לב לכך בעת הבחירה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מקום החתונה המושלם:

– התקציב שלך – איזו אווירה אתה רוצה? – איזה גודל שטח אתה צריך? – האם אתה רוצה טקס בפנים או בחוץ?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו