ארגון חינה בבית – טיפים ורעיונות מוצלחים לחינה ביתית

אחד האירועים המיוחדים שיש הוא אירוע החינה. אירוע נהדר זה מתקיים לפני החתונה, לעתים יום לפני ולעתים כמה ימים לפני מועד החתונה עצמו. אירוע החינה נחגגת לרוב בקרב יהודים ממוצע ספרדי, כאשר בארץ בדרך כלל יהיו אלה ממוצא מרוקאי/תימני שיחגגו את אירוע החינה, גם אם רק אחד מבני הזוג מגיע ממוצא זה. למעשה, כיום גם יהודים ממוצאים אחרים שאינם בהכרח ספרדים נוהגים לחגוג את האירוע ולאמץ את החגיגה התרבותית המיוחדת הזו, במהלך נדאג לאוכל, תפאורה לחינה, בגדים מיוחדים ועוד.

היכן נערוך את אירוע החינה?

אירוע מסוג חינה יכול להיערך הן בבית של החתן/הכלה, אחד מבתי ההורים או אפילו בווילה שכורה. לאו דווקא צריך לשכור אולם אירועים במיוחד לצורך אירוח האירוע, אם כי גנים ואולמות אירועים מסוימים בעלי אזור מיוחד נפרד מהאולם שיכול לשמש לאירוח אירועים מסוג זה. במידה ואתם רוצים לחסוך מעט בעלויות המקום הטוב ביותר לחגוג בו את האירוע הוא פשוט בבית או לשכור אוהל חינה לגינה אם יש לכם מספיק מקום ודשא מסודר. כמובן שתצטרכו גם להזמין ציוד לחינה, אוכל מסורתי ולדאוג למוסיקה המתאימה לאירוע זה.

השכירו מראש את הציוד הנדרש כולל פרטי מלבוש:

אחד הסממנים הבולטים והמרכזיים באירוע החינה הוא כמובן התלבושות המסורתיות כמו כפתן מרוקאי למשל. יש תלבושת מיוחדת לחתן ותלבושת מיוחדת לכלה. למגדילים לעשות יש גם תלבושות המיועדות לאורחים. כדאי לדעת שיש מעט הבדלים בין עיצובי התלבושות בין התרבויות השונות. חשוב יהיה לשכור גם תפאורה מתאימה, במיוחד אם אין לכם תפאורה שכזו שעברה בירושה. תוכלו לפנות אלינו בללה סוזנה כדי לשכור את כל הציוד, התלבושות והאוכל שתצטרכו לאירוע המושלם.

דאגו למגשי אוכל מסורתיים ומוסיקה:

אלמנטים נוספים שמאפיינים את אירוע החינה הם כמובן האוכל והמוסיקה. כמו בכל אירוע הם מהווים 2 מהדברים החשובים ביותר שצריך לדאוג להם באירוע. תוכלו להזמין מגשים לחינה אצלנו בללה סוזנה עם מיטה העוגיות, המתוקים והמאכלים המסורתיים האהובים באירוע החינה. כמו כן כדאי יהיה לדאוג למוסיקה מתאימה ברכישת דיסק מתאים, הזמנת תקליטן במידה ואתם מעדיפים שלא להתעסק עם המוסיקה במהלך האירוע או פשוט לחבר את המחשב והרמקולים ליוטיוב ולחפש מוסיקה תואמת להשמעה באירוע.

הכינו את כל מה שאתם צריכים כמה שיותר זמן מראש:

טיפ נוסף וחשוב שנוכל לתת לכם הוא לא לחכות עם הכול לרגע האחרון. אומנם לא מדובר באירוע הנדרש בארגון קפדני ומורכב כמו אירוע החתונה אך גם אירוע החינה הוא אירוע מיוחד שאתם רוצים שיעבור בהצלחה. על כן אתם רוצים לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים מראש. בכל הנוגע להזמנת התלבושות, התפאורה, האוכל וכל יתר הציוד הדרוש לכם ודאו שיש לכם הסכם חתום לגבי האספקה שלהם ביום האירוע.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו