המדריך לבחירת תלבושות לחינה

מזל טוב! אם הגעתם עד לכאן המשמעות היא שאתם מתחתנים בקרוב, ואין שמחים מאתנו על כך. הרגע המרגש שבו אתם בונים בית בישראל, מתחייבים מול היקרים לכם ומול בורא עולם על אהבתכם ומזמינים את האנשים שאתם הכי אוהבים לחגוג עמכם את האהבה הזאת. אם אתם מחפשים תלבושות לחינה ואתם לא יודעים איך לבחור, הגעתם למקום הנכון. אנחנו שמחים להעניק לכם את ההדרכה המתאימה לבחירת התלבושות המושלמות. 

כך תבחרו את התלבושת המושלמת לחינה

כאשר מדובר על תלבושות וגם על ציוד לחינה יש כל כך הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם, הרבה מעבר לכמות הדגמים שהיא באמת גדולה ומגוונת. אבל לפני הכל, שימו לב למידות. חשוב שתהיינה כמה מידות מכל תלבושת כי ישנן קולקציות עם כפתנים מרוקאים במידות מאד גדולות. כפתן מרוקאי באופן כללי הוא גדול, אבל חשוב שהוא גם יחמיא למי שלובש אותו. לצערנו לא כל תלבושת מחמיאה לכולם, ולכן, חשוב שתהיינה כמה תלבושות עם מספר מידות על מנת שהתלבושות יהיו מחמיאות בצורה מותאמת ומדויקת. 

תלבושות לחינה הן לא רק התלבושות עצמן מבחינת הביגוד. צריך להוסיף גם אבזור מתאים. תכשיטים ייחודיים, אותנטיים, וכובע התרבוש לגברים, ומטפחות צבעוניות לנשים. כאשר אתם בוחרים את התלבושת המתאימה לכם בדקו היטב מה אתם מקבלים עוד מעבר לביגוד עצמו. 

מה הכי חשוב שיהיה לכלה ולחתן

לפני הכל, חינה היא אירוע מרגש שיש בו אווירה. תפאורה לחינה היא זו המעניקה את האוויר המיוחדת. ככל שמדובר בביגוד, חשוב שיהיו לכל זוג לפחות שלוש תלבושות. כל בכל שלב במהלך האירוע הזוג מחליף את הבגדים, ולכן חשוב שיהיו מספר סוגים של תלבושות לצורך ההחלפה. תלבושת אחת לקבלת הפנים, תלבושת אחת לטקס עצמו שהיא התלבושת העיקרית והחגיגית ביותר ותלבושת נוספת לשאר האירוע. 

בתוך אוהל חינה אחרי קבלת הפנים הזוג המאושר יכנס להחליף בגדים לכניסה המיוחדת, בדרך כלל הכניסה המרגשת על אפריון היא עם צבעי טורקיז ותכלת, לפי מה שהזוג המאושר בוחר. אם טקס החינה הוא מרוקאי, הבגדים הם בעיקר בצבעי ארגמן אדום. אצל המרוקאים נהוג להאמין שהצבע האדום שומר על הזוג מפני עין רעה ומזיקים ולכן יש לו חשיבות גבוהה. 

חינה היא אירוע של פעם בחיים – אל תוותרו על אירוע מרגש במיוחד 

כל מי שמכיר את עולם החינה יוכל להעיד עד כמה אירוע זה הוא מיוחד ומרגש. המטעמים המיוחדים על מגשים לחינה וגם הפרפרים בבטן, הברכות, השמחה, אווירת הקדושה באוויר והרגעים שלפני התחלת חיים חדשים. זה לא סוד, השמחות בחיינו הם האור הגדול שמוביל אותנו לצמוח, להתפתח וליהנות מהחיים. ללה סוזנה הפקות חינה נולדה לפני כשבע שנים ומתוך אהבה אדירה לתחום האירועים ולאדם. השמחה, היצירתיות, האהבה בהפקה וביצירה וההתרגשות עם כל אירוע ואירוע ניכרים בכל ומביאים לאירועי החינה השמחים ביותר. אנחנו מזמינים אתכם לחוות אירוע חינה כפי שעוד לא חוויתם, מלא באהבה, בצבעוניות והכי חשוב, בברכה לחיים טובים ומאושרים. כי מגיע לכם את הטוב ביותר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו