כפתן לחינה מרוקאית

כפתן לחינה מרוקאית – מסורתי ויפה

אם אתם כאן כנראה שאתם חוגגים אירוע חינה בקרוב, אז קודם כל מזל טוב! אירוע חינה הוא אירוע קסום ומרגש שנועד כדי לברך את הזוג הצעיר עם כניסתו לחיי הנישואים. כפתן לחינה מרוקאי הוא ללא ספק אחד מסמליה של מרוקו בכלל וקזבלנקה בפרט, את הכפתן לובשים באירועים משמחים וחגיגות כמו אירוע החינה, אירוע המימונה ועוד. אצלנו בללה סוזנה תוכלו תלבושות לחינה ולמצוא מגוון רחב מאוד של כפתנים מרוקאים אותנטיים, בעלי עיטורים מיוחדים ומסורתיים. אנחנו מאמינים שמסורת זה משהו שצריך לשמר איך עם נגיעות עדכניות ובד איכותי, נוח ונעים. כדי שהכלה, החתן והאורחים היקרים שלכם ירגישו הכי בנוח שאפשר בכפתן המרוקאי.

כפתן מרוקאי – מגוון רחב של צבעים

העדה המרוקאית ידועה בשלל הצבעים המהודרים שבה, זהב, לבן ובורדו הם הצבעים השולטים בעדה הזו. בעבר היה ניתן לראות תלבושות לחינה צנועה וכפתן מרוקאי בעיקר בצבעים האלה. עם הזמן הדרישה לצבעים מגוונים החלה לעלות וההבנה שלצד המסורתיות שיש בכפתן המרוקאי חשוב גם לשמור על צבעים מעודכנים לתקופה. אצלנו בללה סוזנה תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של צבעים, זהב, לבן, בורדו, זית, ורוד עדין, תכלת, סגלגל וצהוב הם רק חלק קטן ממגוון הצבעים שתוכלו למצוא אלנו. כפתן מרוקאי ידוע כבעל עיטורים מיוחדים ויוקרתיים שרוקמים על גבי הכפתן. הרקמה תגיע בדרך כלל בצבע זהב או לבן, ומוסיפה אלמנט יוקרתי ומפואר לכפתן, ככה שבשילוב הפשטות והמסורת יש גם משהו מאוד יוקרתי ויפה.

נוחות ואיכות – לא מתפשרים

אירוע חינה הוא אירוע משמח, וזה אומר שכנראה שאתם והאורחים שלכם תמצאו את עצמכם קופצים, משתוללים ורוקדים ברחבת הריקודים לאורך האירוע. כדי שיהיה לכם ולאורחים שלכם נעים ונוח בריקודים חשוב שהכפתנים והשמלות לחינה יהיו עשויים מבד איכותי ונושם, כזה שיאפשר לכם מצד אחד לרקוד בקלילות ומצד שני להיות איכותי ויפה. בללה סוזנה הבינו את השילוב המנצח ועובדים עם הבדים הכי איכותיים בתחום, בד שמשלב אלסטיות ונוחות כדי שאתם ואורחים שלכם תוכלו ללבוש את כפתן מרוקאי בצורה נעימה. בנוסף, הרבה חוששים שחלק מהאורחים לא ירצו להתלבש מכיוון שהתלבושות יהיו צמודים מידי ולא נוחים, כפתן מרוקאי ידוע בכך שהוא רחב ולכן הוא מתאים לכל אחד. הוא יתאים גם לחברים הצעירים וגם לדודה ולדוד ואפשר ללבוש אותו לאורך כל האירוע בצורה נעימה ונוחה.

מחפשים כפתן לאירוע חינה? הגעתם למקום הנכון!
השאירו פרטים ונציג טלפוני יחזור אליכם בהקדם >>>

שאלות ותשובות כפתן מרוקאי

בוודאי. כל הבגדים שאנחנו מספקים עוברים כביסה לפני כל אירוע, כדי שתרגישו את מירב הנוחות ללבוש אותם באירוע ולהנות מהם.

 

כן. התלבושות המסורתיות שלנו מגיעות בשלל סגנונות, צבעים ומידות, כדי שכולם יוכלו להנות, כולל הילדים.

בללה סוזנה אנו ממליצים להזמין כמות כפתנים בהתאם למספר המוזמנים, כדי שכולם יהיו תואמים וירגישו חלק מהחגיגה.

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו