עיצוב חינה בבית

עיצוב חינה בבית – אירוע בלתי נשכח גם בבית הלקוח

ישנם הרבה מקומות להפיק בהם את טקס החינה שלכם, כמו אולמות, מועדוני אירועים מסעדות, בני כנסת ועוד, אך הפקת עיצוב אירוע חינה בבית פרטי היא המסורת העתיקה והמומלצת ביותר.

אירוע חינה זו חגיגה מצומצמת ואינטימית יותר מחתונה ומוזמנים אלייה רק האנשים הקרובים אליכם ביותר, לכן בהחלט אפשר לחגוג אירוע כזה בביתכם הפרטי. יש אנשים שיעדיפו לחסוך את הכסף הזה ושלמור על האווירה המשפחתית ולכן לחגוג את המאורע בבית פרטי. חשוב לקחת בחשבון שהפקת אירוע חינה כזה בבית היא לא פשוטה וצורכת הרבה מאוד ארגונים, אך במידה והחלטתם לעצב את הבית ולהפיק בו את טקס החינה, חשוב מאוד לפנות את הבית או את החצר מהרהיטים ומכל הדברים שיש בו, על מנת שיכנס כל העיצוב של טקס חינה

חגיגת חינה בבית

כשעורכים את טקס החינה בבית או בחצר, אתם רוצים ליצור אווירה שונה ולא לזכור שאתם נמצאים בבית הפרטי שלכם. כמובן גם לתת לכל המוזמנים שלכם את התחושה שהם נמצאים באירוע חינה חגיגי ואותנטי. אנו בללה סוזנה נדאג לעצב לכם את הבית עד לפרט הקטן ביותר ולהחזיר אתכם לשורשים שלכם בעזרת מגוון דרכים של עיצוב ושלל אקססוריז מיוחדים.

 בעזרת פינות מיוחדות, שטיחים, שולחן שוק מרוקאי, כלים ומגשים מיוחדים ומסורתיים וכמובן אוהל חינה מעוצב שבו בעצם מתקיים כל הטקס המסורתי.

אוהל החינה מגיע בגדלים שונים בהתאם למספר המוזמנים שלכם ומעוצב בצורה מיוחדת ומסורתית. האוהלים שלנו מגיעים בשלל צבעים לבחירתכם, בהתאם לסטייל של האירוע שלכם.

כלי הזהב האותנטיים שלנו כוללים קומקומי זהב, כוסות מיוחדות ומגשי עוגיות שמוסיפים פן מיוחד ומסורתי לאירוע ושימושיים כמובן למהלך הערב.

שולחן השוק שלנו ישדרג לכם את עיצוב החינה בבית, יוסיף יוקרה לאירוע וכמובן תמיד ישאר מלא ועשיר בכל טוב.

עיצוב אירוע חינה בבית פרטי- איך לעשות את זה נכון

אנו בחברת ללה סוזנה נגיע לביתכם כמה ימים לפני טקס החינה, כדי להתאים את העיצוב שלנו בדיוק לגודל הבית או החצר שלכם ובנוסף, להתאים את גודל וכמות האקססוריז השונים לכמות המוזמנים ולמיקום נכון בבית. כך נדע איזה אוהל בדיוק יתאים לאירוע שלכם ובאילו אקססוריז להשתמש במהלך הערב, כדי שהחגיגה תצא מושלמת.

אם אתם רוצים לחגוג בבית פרטי, אבל עדיין לשמור על חגיגה אותנטית בלתי מתפשרת, צרו איתנו קשר עוד היום ותנו לנו להפיק לכם אירוע חינה חלומי אצלכם בבית.

5/5 - (11 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו