איך לבחור את מפיקת החינה המושלמת?

אירועי החינה הוא אירוע נהדר הנחגג בדרך כלל יום לפני החתונה (או כמה ימים לפני החתונה) והוא נפוץ בעיקר בקרב עדות המרוקאים והתימנים, אך אירוע שאומץ על ידי עדות רבות נוספות כאן בישראל הרב תרבותית שלנו. כדי להפיק את אירוע החינה המושלם לא צריך ארמון מפואר, ניתן גם לשכור אוהל חינה גדול וממוזג, ולא צריך חברות קייטרינג גדולות או הפקות ענק. ניתן לפנות אלינו בללה סוזנה ונשמח לעמוד לשירותכם עם אירועי חינה מעוצבים, מושקעים ושמחים במיוחד.

הזמנת שירותיה של מפיקת אירועי חינה או לארגן לבד?

כמובן שכמו כל אירוע, ניתן לארגן אותו לבד, או להזמין איש מקצוע שיארגן אותו עבורנו. זוגות ומשפחותיהם עסוקים מאוד לקראת החתונה בדרך כלל, שכן הפקת החתונה הוא אירוע אפילו גדול יותר ולכן מצריך את מירב תשומת הלב של הזוגות. לכן, כאשר מדובר באירוע חינה כדאי יהיה לשכור מפיקת חינה מקצועית שתספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם, החל מבחירת המקום דרך ציוד לחינה, תפאורה, אוכל, מוסיקה ועוד.

מהיכן נשיג את התלבושות המסורתיות?

כידוע באירוע החינה יש תלבושות מסורתיות אותם לובשים החתן והכלה המיועדים ולעתים גם בני המשפחה והאורחים (תלוי עד כמה מקפידים). קשה למצוא תלבושות מסורתיות לחינה ומרבית המקומות המשכירים את המתחם שלהם לאירועים אינם מחזיקים בציוד זה. לכן תצטרכו לפנות למפיקת אירועים מקצועית ומנוסה, המחזיקה בתלבושות מסוג זה, שתוכל לספק לכם אותן במסגרת השירות כמו כפתן מרוקאי לדוגמה.

מה עושים עם תפאורה והכנת המקום?

מפיקת אירועי חינה גם תדאג להכין את המקום לאירוע בכל הקשור לתפאורה, אזור הכיבוד לאורחים, טקס החינה המסורתי ועוד. תפאורה לחינה תכלול בדרך כלל תמונות, וילונות, מפות ואביזרים דקורטיביים שונים שנועד לפאר ולרומם את התרבות העדתית של החתן והכלה ואלה עשויים להשתנות בין עדה אחת לאחרת. בשילוב את התלבושות, המוסיקה המסורתית השמחה וכמובן האוכל והקינוחים המסורתיים תוכלו ליהנות מחגיגה תרבותית של משש באחד האירועים היותר מיוחדים שתזכו לחוות בחייכם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו