שולחן שוק לחינה

שולחן שוק לחינה – גם יפה וגם טעים

שולחן שוק לחינה זה טרנד שהולך ותופס תאוצה יותר ויותר בתקופה האחרונה.

שולחן שוק מתאים לכל סוג של אירוע ושל חגיגה שרוצים להוסיף להם חידוש מרענן ומדליק, החל מחתונות, ימי הולדת, מסיבות וכמובן אירוע חינה. הסגנון, העיצוב והמטעמים שעל השולחן משתנים בהתאם לאירוע וכמובן לעדה של החוגגים, זאת כדי להתאים את שולחן השוק למאורע.

אצלנו בללה סוזנה תהנו ממבחר שולחנות שוק לחינה לבחירתכם.

 שולחן שוק לחינה- מה הוא כולל:

שולחן שוק לחינה הוא שולחן מפואר ומלא מכל טוב. הוא אמור לקבץ עליו את כל הסוגים וכל המרקמים של הקינוחים האפשריים שבחרתם, כדי לפרוש בפני האורחים שלכם את כל הקינוחים בפעם אחת ובמקום אחד, שולחן מרוקאי שימשוך אליו את כל האורחים שלכם וימשוך את העין. את השולחנות אפשר לסדר לפי שני שולחנות בינוניים או שולחן אחד ענק, לפי בחירתכם.

שולחן שוק לחינה צריך להיות מלא וגדוש בקינוחים. הסידור עליו הוא לא עדין והמראה העמוס שלו הוא מה שמושך את העין ואת התיאבון.

אצלנו בללה סוזנה שולחן השוק כולל את כל מגוון הפיצוחים האפשריים. הרים של גרעינים מכל הסוגים, בוטנים, פיסטוקים, אפונה, פול, תערובת פיצוחים ועוד.

את שולחן השוק אפשר לשדרג עם קינוחים עדתיים שידגישו את המסורת של אירוע החינה וגם יגוונו אותו. לכל עדה יש את הקינוחים המסורתיים שלה ואין דרך יפה יותר להציג ולהגיש אותם מאשר על שולחן שוק לחינה.

שולחן שוק מרוקאי מעוצב לחינה

שולחן שוק מרוקאי לחינה חייב להיות מעוצב. מלבד מגוון הקינוחים, הפיצוחים והמתוקים שמונחים עליו, הוא מעוצב ומוצג בצורה מרשימה, כדי למשוך את העין ולמשוך את האורחים לאכול, הוא משתלב באופן מושלם עם סוגי תפאורה לחינה שלנו. במגוון עיצובי שולחנות השוק בללה סוזנה תוכלו למצוא מפות שונות בצבעי בורדו, זהב וכסף, כלי זהב ומנורות, קומקומי תה מסורתיים, צלחות הגשה אותנטיות, מגשי לחינה מעוטרים ועוד. 

שולחן שוק לחינה- למה צריך לשים לב? 

כדי להפוך שולחן שוק לחינה למושלם, יש מספר דגשים שחשוב לשים אליהם לב, כדי שכל האורחים שלכם יתפעלו ויהנו ממנו.

התאמה לעיצוב

התאמה לעיצוב הכללי של האולם או הבית היא חשובה ביותר. לשולחן שוק לחינה יש אין ספור עיצובים וסגנונות. התאמה בעיצוב ובצבעים תשלב את שולחן השוק באופן טבעי באווירה ובמקום והוא ימשוך אליו את כל האורחים שלכם. בנוסף, ניתן לשלב את עיצוב שולחן השוק ביחד עם עיצוב העוגיות לחינה.

גיוון

שולחן שוק לחינה חייב להיות מגוון. גם מבחינת הקינוחים שמוגשים בו וגם הגיוון בכל קינוח וקינוח. גיוון והרבה צבע יהפכו את השולחן למקורי ולמעניין והוא תמיד ימשוך אליו עוד ועוד אורחים. אנחנו גם דואגים לכך ששולחן השוק כל הזמן יתמלא, כדי שתמיד יהיה אוכל לאורחים ושהשפע ישמר לאורך כל האירוע. 

כשרות

אנחנו בללה סוזנה מגישים מאכלים עם שמירה הדוקה על כשרות. הקינוחים שמוגשים בשולחן השוק לחינה הם פרווה, כדי שכל האורחים יוכלו לאכול ולהנות מהם. יש לנו מגוון קינוחים פרווה וגם קינוחי עדות אותנטיים שהם פרווה להנאת כל הקהל שלכם. 

שולחן שוק לחינה זאת דרך נהדרת, מקורית וצבעונית במיוחד להגיש מגוון קינוחים לכל האורחים שלכם ובו בזמן גם לעצב את האולם בדרך קצת שונה ומיוחדת מכל אירוע אחר.

בללה סוזנה תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים לשולחן שוק לחינה, צרו איתנו קשר ונדאג לשלוח לכם את קטלוג העיצובים שלנו.

שאלות ותשובות שולחן שוק מרוקאי

שולחן שוק לחינה כולל מגוון רחב של קינוחים, פיצוחים מכל סוג, עוגיות מסורתיות ועוגה לזוג המאושר. לצפייה במגוון השולחנות שלנו הכנסו לאתר.

שולחן השוק אצלנו מתמלא במשך כל הערב ואף-פעם לא נותר בו חוסר. הכול כדי שיראה טוב, מושך את העין ושכולם יהנו ממגוון המאכלים שיש עליו.

יש ברשותנו שולחנות במגוון גדלים וצורות. אנחנו נתאים את גודל השולחן, המיקום והעיצוב שלו בהתאם למקום האירוע, לגודל שלו ולנוחות של כל האורחים לגשת אליו ולהנות ממנו.

שולחנות השוק שלנו כשרים בכל מה שמוגש עליהם, כדי שכולם יוכלו לאכול מהם בלי יוצא מן הכלל ולהנות מכל מהלך האירוע.

5/5 - (13 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו