חינה – בבית? באולם? או אולי בבית כנסת?

אחת התקופות המרגשות ביותר בחיים, היא תקופת הזמן שבין ההחלטה של זוג להינשא ועד לחתונה שלהם. האירועים שאותם עורכים במהלך התקופה הזאת, הם חוויה מיוחדת אשר אותה עובר הזוג רק פעם אחת במהלך הקשר שלו. אחד האירועים השמחים אשר נחגג אצל חלק גדול מעדות המזרח הוא אירוע החינה. הפקה של אירוע חינה עם כל המנהגים הנהוגים היא הפקה של ממש הכוללת השגת תפאורה לחינה וכל מה שצריך. למעשה, לכל עדה יש מנהגים שונים שאותם הם נוהגים לערוך במהלך החינה, וממילא גם ציוד לחינה משתנה מאירוע לאירוע. למשל – אצל העדה הטריפוליטאית מורחים את חומר החינה על הידיים והרגליים של הכלה בזמן שהיא שוכבת על הגב.

היכן כדאי לערוך את האירוע?

כמו בכל אירוע, גם עבור אירוע חינה מוצלח צריך להתכונן ולתכנן את הכול מראש עד לפרטים הקטנים. למעשה, אם החלטתם על אירוע קטן ומצומצם, המקום הטוב ביותר לעשות את האירוע הוא בבית. כמובן, כדאי שיהיה בית מרווח שכולם יוכלו להיכנס אליו ברווח ולא שיהיה צפוף לאורחים. אולם, אם אתם רוצים אירוע רציני ומכובד, המקום המתאים ביותר לעשות את האירוע הוא באולם. ברחבי הערים בארץ ישנם לא מעט אולמות שמחה קטנים אשר מאפשרים לבצע אצלם אירוע קטן במחיר לא גבוה מדי, וזה חוסך לכם את הצורך להכין את הבית לאירוע עם כל מה שכרוך באירוע בבית.

כיצד מפיקים אירוע חינה מוצלח?

בכדי להפיק אירוע חינה מוצלח חייבים לוודא שלא יהיו תקלות או דברים שחסרים במהלך האירוע. בין אם מדובר על כפתן מרוקאי, מגשים לחינה שישדרגו את האירוע, או כל ציוד לחינה שיכול לשדרג את האירוע, כדאי לדאוג להכול מראש ולוודא ששום דבר לא יהיה חסר. הדרך הטובה ביותר לדאוג לזה, היא פשוט לפנות אל מפיקת אירועי חינה אשר תדאג לכם לכל מה שצריך, ותביא לכם כל מה שתבקשו. מפיקת אירועי חינה מחזיקה את כל הציוד הנדרש לכל העדות, והיא תוכל להקים לכם אוהל חינה, תפאורה לחינה או כל מה שתבקשו.

ללה סוזנה מפיקת אירועי חינה מכל הלב

אם אתם מחפשים מפיקת אירועי חינה אשר תדאג לכם מא' ועד ת' לכל מה שצריך – ללה סוזנה היא הכתובת עבורכם. בין אם החלטתם על הקמת אוהל חינה, או שאתם מסתפקים בתפאורה בתוך אולם – ללה סוזנה תדאג לכם לכל מה שצריך ותוודא שזה יהיה האירוע הכי מוצלח שיכול להיות. כמו כן, ללה סוזנה תדאג לכם לכל הדברים הנדרשים עבור מנהגי העדה, בין אם מדובר על כפתן מרוקאי או על מגשים לחינה שכבר מזמן הפכו להיות חלק מהשמחה. אצל ללה סוזנה הכול נעשה מכל הלב ומתוך מטרה שהאירוע ישמח את בני הזוג, מבלי לחסוך שום דבר שאפשר לעשות בכדי להפוך אותו לאירוע מיוחד וחוויתי.  

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו