איך לתכנן אירוע חינה מוצלח?

אירוע החינה הוא אחד האירועים המיוחדים ביותר עבור משפחות מעדות המזרח. אירוע זה נחשב לאירוע משמח במיוחד והוא מתקיים יום לפני החתונה. זהו היום בו מתאספים החברים הקרובים ובני המשפחה, בדרך כלל במתכונת מצומצמת יותר מזו של החתונה, ועורכים מסיבה מיוחדת לכבוד הזוג המתחתן לברך אותו בפוריות, אהבה, זוגיות טובה, פרנסה טובה, אושר ועוד. מלבד טקס החינה המיוחד גם המוסיקה, האוכל והאווירה המיוחדת יוסיפו ליצירת האירוע המושלם שרק יכין אותנו לחתונה הגדולה של הזוג המלכותי. אז איך מתכננים אירוע חינה מוצלח? לפני כמה דברים שאתם לא רוצים לפספס בארגון האירוע ואיזה ציוד לחינה אתם צריכים.

#1 – בחירת המקום המתאים:

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו ולהתכונן אליו מראש הוא כמובן המקום המתאים. חלק יעדיפו לעשות את אירוע החינה בבית של מי מבני המשפחה שיש לו בית מספיק גדול ויכול לארח את כמות האנשים הצפויה להגיע. ניתן גם לשכור וילה מתאימה ומאובזרת, לשכור אוהל חינה או אפילו אולם אירועים קטן לצורך האירוע. לא צריך להשקיע בו בהכרח כמו בחתונה אך ללא ספק אתם רוצים מקום שיאפשר לאנשים להסתובב בצורה נעימה וליהנות מהאירוע. 

#2 – ביגוד ותפאורה:

הדבר הבא שתרצו לדאוג לו הוא ביגוד ותפאורה. לצד התפאורה המיוחדת במקום שתשדרג את האווירה ותהפוך אותה לתוססת ואנרגטית במיוחד, חשוב לדאוג גם לביגוד מתאים. באירוע החינה נהוג ללבוש בגדים מסורתיים ומיוחדים הכוללים גלביות לחינה ושמלות מיוחדות. הביגוד המיוחד הוא אחד הדברים שהופכים את האירוע למיוחד וייחודי ולכן חשוב לדאוג לגבי הביגוד – האם יש לכם ביגוד מהבית? האם צריך להשכיר ביגוד לחינה? האם תוכלו להשכיר אותם מבלי האולם או מארגן האירוע שלכם?

#3 – מוסיקה מסורתית – מי מפעיל את המוסיקה באירוע?

המוסיקה היא חלק בלתי נפרד מאירוע החינה. כאמור באירוע שכזה משמיעים מוסיקה מסורתית קלאסית. אם אין לכם דיסקונקי עם פלייליסט משלכם תצטרכו לוודא עם בעלי המקום שאתם משכירים אם יש להם פלייליסט שכזה או אם צריך להזמין את שירותיו של תקליטן לאירוע שלכם. ככל שהאירוע גדול ומושקע יותר סביר להניח שתרצו גם כך להזמין תקליטן שינגן את המוסיקה ברקע בשלבים השונים בו. אירוע החינה הוא אירוע משמח והוא משלב ריקודים ומוסיקה ברוב שלבי האירוע.

#4 – לצלם את האירוע ולתעד את החוויות שלכם:

האם כדאי להזמין צלם לאירוע או לבקש מבן משפחה לצלם ולתעד את האירוע? בדרך כלל יהיה עדיף לשכור את שירותיו של צלם מקצועי. מלבד העובדה שהוא יגיע עם ציוד איכותי ומתקדם יותר שגם יפיק תמונות איכותיות יותר, הרי שלעומת בן המשפחה שגם ירצה ליהנות מהאירוע בעצמו, הצלם עסוק ברוב זמנו באירוע בצילום ותיעוד האירוע והאורחים.

אין אירוע משמח בלי אוכל טוב וכאשר מדובר באירוע החינה חשוב להזמין גם מגשים לחינה מיוחדים עם מיני המתוקים המסורתיים הנהוגים בעדות המזרח. לא כל חברת קייטרינג יכול להכין מתוקים אלה ברמת איכות גבוהה ולכן כדאי לשכור קייטרינג המתמחה באוכל לאירועים מסוג זה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו