הפקת אירועי חינה יוקרתיים

 

אירועי החינה הוא אירוע מיוחד, בעיקר בקרב עדות המזרח הדוגלים בחגיגות מסורתיות אלה באירוע הנערך לפני החתונה של הזוג המיועד. במהלך האירוע מגיעים האורחים הקרובים, בדרך כלל החברים הקרובים ביותר ובני המשפחה של בני הזוג, ומברכים על זוגיות טובה ומאושרת, פוריות והצלחה בדרך המשותפת. את האירוע נהוג לחגוג עם ציוד לחינה המיוחד לאירוע זה, מוסיקה ומאכלים מסורתיים והרבה שמחה ואנרגיות שלעתים עשויים להגיע אפילו עד השכנים 🙂 מדריך קצר זה יסייע לכם עם צ'ק ליסט מסודר לכל מה שאתם צריכים בשביל אירוע החינה יוקרתי.

#1 – בחירת המקום לאירוע החינה:

הדבר הראשון שצריך לדאוג לו הוא כמובן בחירת המקום לאירוע עצמו. במידה והשקעתם באולם מפואר לחתונה שלכם סביר להניח שלא תרצו להשקיע ולהתפזר גם באירוע החינה עצמו. מצד שני אם מדובר על אירוע חינה יוקרתי ייתכן מאוד ותרצו לשכור אוהל חינה גדול ומיוחד לכל הפחות לכבוד האירוע. את האוהל תוכלו למקם בפארק, בחוף הים או במקומות פתוחים אחרים בהם תרצו לקיים את האירוע. 

#2 – תפאורה ועיצוב המקום:

חלק בלתי נפרד מהכנת המקום לאירוע הוא כמובן לדאוג לתפאורה הנכונה ועיצוב המקום בהתאם לצבעים ולסממנים המסורתיים. תפאורה לחינה תכלול מגוון מוצרים שונים כמו וילונות, שטיחים ואביזרים מיוחדים שונים שאנו רואים בדרך כלל בבתים מרוקאים עם פריטים הנשמרים מדור לדור לאורך שנים רבות. את העיצוב ישלימו כמובן התלבושות המיוחדות והאוכל המסורתי שיציגו תמונה מלאה של אירוע חינה יוקרתי ואיכותי.

#3 – הזמנת תלבושות מסורתיות:

אם יצא לכם כבר להיות באירוע חינה של חבר או בן משפחה, או לצפות באירוע שכזה באינטרנט, סביר להניח שלא יכולתם להישאר אדישים לתלבושות המיוחדות אותם לובשים החתן והכלה ואפילו האורחים. כפתן מרוקאי הוא אחד מאותן תלבושות הנהוגים באירוע זה ואם אין לכם תלבושות מסורתיות לחינה בביתכם תוכלו להשכיר כאלה אצלנו בללה סוזנה לכבוד האירוע ולכן אינכם צריכים להיות מודאגים לכך. בדרך כלל הצבע המסורתי יהיה אדום, אולם ישנם כפתנים בצבעים שונים, עיצובים מעט שונים וכמובן מידות שונות. לכן כאשר אתם משכירים כפתנים לאירוע החינה שלכם בדיוק את המידות, הכמות והצבעים שאתם צריכים. 

#4 – קייטרינג מיוחד לחינה:

לבסוף אסור לכם לשכוח כמובן את האוכל באירוע. הריק המופלא של המתוקים המרוקאים לצד המראה המלבב של שולחנות מלאים בכל טוב. באירוע כמו חינה לא מזמינים תפריט קייטרינג מלא עם מנות עיקריות בדרך כלל, אלא יותר מגשים לחינה, עוגיות ומיני מתוקים שונים. אצלנו בללה סוזנה תוכלו להזמין קייטרינג איכותי כמיטב המסורת המרוקאית עם מגוון עוגיות, קינוחים ומאכלים טעימים בדיוק לפי המסורת. ניתן להזמין בכל כמות בהתאם לכמות האורחים שלכם. לפרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים או ליצור קשר בוואטסאפ או ישירות בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו