מפיקת אירועי חינה – הכל במקום אחד

התקופה של בין האירוסין לחתונה היא ללא ספק אחת התקופות המרגשות ביותר בחייהם של בני זוג. האירועים שנערכים במהלך התקופה הזו בהם הזוג נמצא במרכז העניינים, הם חוויה של פעם בחיים שאותה הם עוברים רק פעם אחת במהלך הקשר הזוגי. אחד האירועים החשובים והשמחים ביותר אשר נחגג בעדות רבות מהמזרח הוא אירוע החינה. הפקת אירוע חינה היא הפקה מורכבת שדורשת הכנה מקדימה. ההפקה מתחילה עם תלבושות מסורתיות לפי מנהגי העדה וכמובן קיום של כל הטקסים הנהוגים במהלך האירוע אצל העדות השונות, כמו למשל מריחת חומר החינה על גבי הידיים והרגליים של הכלה המתבצעת בעדה הטריפוליטאית בזמן שהיא שוכבת על הגב, וכן כל עדה ועדה לפי מנהגיה שעוברים מדור לדור.

ללה סוזנה מפיקת אירועי חינה – הכל במקום אחד

ללה סוזנה היא חברה להפקת אירועי חינה המספקת לבעלי השמחה כל מה שהם צריכים בכדי לערוך את החינה לפי המסורת שלהם, ובכדי להפוך את האירוע לאירוע מיוחד ובלתי נשכח עבור כל האורחים הכולל את כל התפאורה והציוד הנדרש לאירוע. ללה סוזנה הוקמה לפני כ-7 שנים מתוך תשוקה ואהבה לתחום האירועים, בכדי לתת לזוגות את האפשרות לחגוג אירוע חינה בלתי נשכח, לשמח ולברך אותם במהלך התקופה המיוחדת שבה הם נמצאים. בין אם אתם מחפשים אוהל לחינה, תלבושות או כל דבר אחר שדרוש לקיומו של האירוע על פי מנהגי העדה שלכם – אצל ללה סוזנה תוכלו למצוא את מבוקשכם.

אילו דברים ניתן לקבל אצל ללה סוזנה?

אצל ללה סוזנה תוכלו להשיג ולמצוא את כל הפתרונות עבור אירוע חינה מיוחד עם כל הציוד הנדרש לחגיגה מושלמת. בין היתר תוכלו להשיג: כפתן מרוקאי, מגשים מתאימים, עוגיות מרוקאיות ועוד. הכול כמובן צבעוני ומיוחד בכדי להפוך את החגיגה לאירוע שמח וצבעוני. כל סוג של תפאורה לחינה שאתם מחפשים עבור האירוע – תוכלו למצוא אצל ללה סוזנה. לא סתם חזון החברה הוא "מפיקת אירועי חינה – הכול במקום אחד", המטרה היא לאפשר לבעלי השמחה להשיג את הכל במקום אחד ללא צורך בהתרוצצות וחיפוש אחרי כל הפריטים הדרושים על מנת לקיים את האירוע.

למה כדאי לבחור בללה סוזנה לאירוע החינה שלכם?

ללה סוזנה מתחייבת עבורכם לשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר עם איכות ללא פשרות. כל הספקים שאיתם החברה עובדת הם אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים שיעשו את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח. בין אם מדובר על צלם מקצועי שיתעד את האירוע, די ג'יי שיעשה שמח ומתמחה באירועים כמו חינות, מנחה שינחה את האירוע או כל בעל מקצוע אחר, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר עבור האירוע שלכם. אז אל תהססו! פנו אלינו עוד היום ונשמח להפיק לכם אירוע מיוחד מא' ועד ת'!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו