מתנות לחינה – עברו הימים של מתנות לנדוניה

אירוע חינה מהווה אירוע טרום חתונה לפי מנהגי עדות רבות, האירוע מופק עם חשיבה רבה ותכנונים רבים ממש כמו הפקה של מיני חתונה. לחינה נהוג לבוא עם מתנה, קיים מגוון רחב של אפשרויות למתנות לחינה. יש כאלה שיבחרו להביא כסף אך מרבית האורחים יבחרו להביא מתנה שנושאת בתוכה סגולות גם לנותן המתנה וגם למקבל. מכורח היותה מגבירה את רגשות ההערכה, מה שמסייע בתורה לביסוס ולבנייה של מערכות יחסים חשובות. כמו כן, מתנה לחינה ממקסמת את האושר של מקבלי המתנה, ואף מטפחת את מערכות היחסים שלכם. אם אתם צריכים להגיע לאירוע של חינה בזמן הקרוב, אל תגיעו בידיים ריקות, זה ממש לא מנומס.

איזה מתנות לחינה כדאי לבחור?

אנשים רבים מאמינים כי כמה שהם יוציאו יותר על רכישה של מתנות לחינה, באופן הזה מקבלי המתנה יותר יעריכו אותם. אבל מצד שני מחקרים שבוצעו בנושא הזה והתוצאות מראות אחרת. נמצא כי הפרקטיות של המתנה לחינה הרבה יותר חשובה. בני האדם מרגישים יותר קרובים למעניק המתנה שהייתה יותר שמישה, לעומת מתנה לחינה שנראה הרבה יותר יוקרתית, וחרף העובדה שזה יכול להיראות שכביכול תג המחיר הנתפס של המתנה לחינה היה עושה את כל ההבדל, הדבר לא שינה את הממצאים כאשר נאמר למשתתפי המחקרים ששתי המתנות נשאו באותה העלות. נתינת מתנה לחינה יקרה למדי לא בהכרח מהווה את הדרך להגיע ללב בעלי השמחה.

סוגי המתנות לחינה שכדאי לבחור:

  • בחירת מתנות אישיות לחינה – נראה כי השמיים הם הגבול, ויש המון אופציות, כמו למשל – סט איפור לכלה המיועדת, קרמים לטיפוח עור הפנים והגוף, מגבות ססגוניות, נרות ריחניים, חלוקי רחצה, תכשיט מעוצב, ערכת טיפוח, בושם טוב, טרנינג או פיג'מה, ברכה ייחודית ומעוצבת, הלבשה תחתונה, וכיוצא בזאת.
  • בחירה לחתן ולכלה העתידיים לחינה – חבילת ספא לבני זוג מפנקת, שני חלוקי רחצה תואמים, אלבום תמונות מפואר, ספר מושך על יחסי זוגיות, זוג בשמים מאותו הפירמה לגבר ולאישה, ספר בישול, וכיוצא בזה.
  • בחירה של מתנה לחינה בדמות של כלים למטבח או לבית – ספרי בישול, מגבות, חפצי יודאיקה, סט כלים מכסף, סט צלחות או כוסות, מצעים מפנקים ורומנטיים, שמיכות נעימות, פמוטים יוקרתיים, סכו"ם משובח, סט סבונים אקסקלוסיבי, מפות, סט נרות ריחניים, מגהץ קיטור, סט סירים בכל מיני גדלים, בלנדר, פלטה חשמלית, טוסטר אובן, קומקום חשמלי מעוצב ומסוגנן, וכיוצא בכך.

האם נתינת מתנות לחינה חייבת להיות חומרית?

בהתאם להמון מחקרים שנעשו בתחום של נתינת מתנות לחינה, נמצא כי מקבלי המתנות יותר שבעי רצון ממתנות חווייתיות, עם ערך מוסף, מאשר מתנות חומריות. לא כל בני האדם כיום חומריים, ממש לא, ומרביתם מעדיפים לראות שהקרובים להם השקיעו מחשבה ואף מאמצים בניסיון לקלוע למה בדיוק הם צריכים, מה ישמש אותם היטב, מה יוסיף ערך לחיים שלהם במקום החלופה של לבחור במתנות לחינה עם תג המחיר הכי גבוה שיש.

מה יקרב אתכם להחלטה להסתייע בשירותים של ללה סוזנה – הפקות חינה?

מה שיקרב אתכם יותר מכל להגיע להחלטה להסתייע בשירותים של ללה סוזנה – הפקות חינה, בא לידי ביטוי שקודם כל היא הוקמה כבר בשנת 2015, ולכן היא ממש מנוסה. עצם הרעיון התחיל מאהבה עצומה לענף האירועים בעוד היצירתיות, השמחה הענקית והססגוניות שמלווים כל אירוע בפני עצמו מופק כביכול היה זה האירוע הראשון שלה, משום שלבני הזוג בהחלט מגיע ליהנות מאירוע חד פעמי שעליו לא יפסיקו לדבר בטווח הארוך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו