שירים מומלצים לחינה עיראקית

איך בוחרים שירים לחינה עיקראית ?

אנשים בוחרים בדרך-כלל לחינה שירים בשילוב של עברית וגם של שפת העדה שלהם. אירוע חינה עיראקי הוא חגיגה משמחת, טקס מרגש וגם דרך מדהימה ונדירה להתחבר לשורשים ולחזור למקורות. אירועי חינה יהיו בדרך-כלל מעוצבים ונראים לפי העדה אלייה שייכים הזוג המיועד. גם מבחינת התלבושות לחינה, גם מבחינת האוכל, גם מבחינת הטקס עצמו שלעיתים משתנה מעדה לעדה וכמובן גם מבחינת השירים. מרוקאים יעדיפו לשמוע שירים במרוקאית, עיראקים יעדיפו שירים עיראקיים וכן האלה. זה משמח הרבה יותר, מקפיץ את כל הנוכחים ומגבש בין כל האורחים. סיכמנו עבורכם את ההעדפות ואת הבחירות המומלצות לשירים לחינה מרוקאית, לשירים לחינה תימנית ולשירים לחינה עיראקית.

שירים לחינה עיראקית

לחינה עיראקית יש שירים רבים ומשמחים מאוד שמכניסים אווירה מיוחדת ורועשת מאוד לאירוע החינה. העיראקים ידועים בתור אנשים שיודעים לשמוח ולחגוג וכשזה מגיע עם השירים המוכרים והאהובים שלהם, השמחה היא כפולה ומכופלת. החיבור העמוק למסורת ולתרבות העיראקית באה לידי ביטוי בשירים הכי שמחים שיש וחגיגת החינה נראית מושלמת. שירים אהובים במיוחד בחינה עיראקית הם בעיקר ג'ורג' בר ויוסי שועה.

ג׳ורג בר – חנינה יא יומה

חפלה עירקית – סוחפת ומטריפה

יוסי שועה מחרוזת עיראקית

יוסי בגדדי – אבו לחינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו