שירים לחינה מרוקאית

       

רשימת שירים לחינה מרוקאית

אירוע חינה זאת החגיגה הכי שמחה, הכי צבעונית וגם הכי אותנטית שיש. היא משלבת בתוכה טקס חינה מרגש, ארוחה עדתית עשירה, ביגוד מסורתי יפיפה ריקודים, הנאה ושמחה עם כל המשפחה הקרובה ועם החברים הטובים ביותר- הדרך הטובה ביותר לחגוג אירוע מקדים לחתונה המרגשת שמתקרבת בצעדי ענק.

שירים לאירוע החינה הם דבר שאנשים בוחרים בקפידה. השירים אחראים על האווירה ועל קצב החינה שתמיד צריך להיות שמח עם אווירה מרוממת ורועשת. אין דבר מושלם יותר מאשר לחגוג עם המשפחה ועם כל החברים יחד עם ארוחה טובה ושירים שיהפכו את האירוע לשמחה אחת גדולה.

שירים במרוקאית לחינה

מבחר השירים לחינה מרוקאית הוא אין סופי ומגוון ביותר. הרבה מהשירים האלה מוכרים בקרב אנשים רבים ואהובים מאוד על כולם. גם בחינות מעדות אחרות אוהבים לשמוע את המוסיקה המרוקאית ולהשמיע אותה במהלך האירוע. היא מקפיצה, משמחת ומתאימה מאוד לכל אירוע ובמיוחד לאירוע חינה. אין כמעט אירוע חינה בלי מוסיקה מרוקאית שמכניסה שמחה רבה לרחבה ולכל החגיגה. אפשר לשכור להקה שתנגן את השירים השמחים באירוע ובשילוב שירה ונגינה תעשה הרבה שמח.

אילו שירים נפוצים בחינה מרוקאית?

אומנים רבים ישראלים שרים במרוקאית, שירים שמחים ומקפיצים שמתאימים לאירוע חינה. שירים ישראליים, שירים מרוקאיים ושירים של שילוב בין השפות. בין הזמרים הבולטים ואהובים בחינה מרוקאית הם להקת שפתיים, קובי אוז, חיים אוליאל, להקת סהרה, להקת שפתיים, זהבה בן, שרית חדד ועוד רבים וטובים.

יוצאי להקת שפתיים – מחרוזת מרוקאית 

להקת שפתיים – מחרוזת שירי חינה

להקת שפתיים – אלהן וסהלן

להקת שפתיים – חדוג׳ה

להקת שפתיים – לערוסה

להקת שפתיים – אסתיקה

חיים זריהן – מחרוזת אללא לערוסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו