מה קונים לחינה?

חינה היא אירוע מיוחד, מושקע ושמח שנהוג לחגוג אצל הרבה מעדות המזרח. אירוע החינה המרוקאי הוא אירוע אותו חוגגים זוגות צעירים לפני יום חתונתם והוא מסמל את תחילת דרכם המשותפת בברכה והצלחה. טקס החינה הוא אחד הטקסים היותר עתיקים ביהדות. לכל עדה טקס חינה מסורתי משלה עם מנהגים ששמורים רק לה והופכים את הטקס למיוחד ואישי אפילו יותר.

טקס החינה כולל תפאורה מפוארת, תלבושות מושקעות, שירים וכמובן אוכל ומתוקים בשפע. חגיגה אמיתית שכל כולה שמחה, שפע והדגשת המסורת.

סוגי מתנות לחינה

בטקס החינה נהוג להביא מתנה לזוג החוגג. אז איזו מתנה מתאימה?

רוב האנשים חוששים שקניית מתנה לחינה תימנית היא מסובכת וקשה, אבל המבחר היום הוא גדול ואפשר לבחור שלל מתנות יפות, שימושיות וראויות כמו צמיד יהלומים.

השלב הראשון בבחירת המתנה היא חשיבה מה הקרבה שלכם אל הזוג הצעיר. ברגע שתוכלו להבין מה קרבתכם אל הזוג החוגג תוכלו לבחור במתנה הכי מתאימה עבורם ולהקציב סכום מתאים למאורע. לעומת זאת, עדיין ישנם אנשים שמעדיפים להביא סכום כסף מכובד במקום להשקיע בחשיבה למתנה הנכונה.

אנו כאן כדי לעזור לכם! ריכזנו לכם מספר רעיונות למתנות שישמחו כל זוג בטקס החינה.

מתנות לבית

זוגות רבים לאחר חתונתם פותחים פרק חדש בחיים ועוברים לגור ביחד או סתם ישמחו לשדרג את הדירה הקיימת. בכל אופן, אנחנו בטוחים שהם ישמחו לקבל כלי בית חדשים. לדוגמא סט מגבות גוף או פנים, סט צלחות, סכו"ם, שמיכות או פוך מפנק, סירים, מחבתות, סט כוסות יפה או מוצר חשמלי.

מתנה זוגית

אם ברצונכם לקנות מתנה זוגית שתוכל להתאים לשני בני הזוג ולתת להם לחוות חוויות יחדיו, אנו ממליצים לכם לקנות להם שובר לספא זוגי, הופעה אהובה, מסעדה או כל אטרקציה שעולה לראשכם ושהזוג שלכם ישמחו לקבל.

שוברים

אם אין לכם שמץ של מושג מה טעמם של הזוג האהוב ומה מתאים לקנות להם, אנו בללה סוזנה ממליצים לרכוש שובר לחנויות בגדים, עיצוב הבית, כלי בית, סיור כלשהו או כל חנות אחרת שעולה לראשכם ואז הבחירה תהיה בידם.

מארזים

בשלל חנויות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים שיוכלו לפתור לכם את בעיית החיפוש אחר המתנה המתאימה.

בהמון חנויות תוכלו למצוא מארז קרמים וטיפוח הגוף לגבר ולאישה, מארז כלי בית או אפילו מארז מגבות מהמם.

 

באירוע חינה אפשר לתת כמתנה גם סכום כסף וגם מתנה פיזית- הבחירה היא שלכם. כדאי שהמתנה תהיה מתאימה לקרבה שלכם לזוג, מתאימה למקום האירוע ולגודל החגיגה וכמובן שימושית, כדי שהזוג באמת יהנה ממנה ויזכור את ההשקעה שלכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו