כל מה שרציתם לדעת על הפקת חינה מרוקאית

חינה מרוקאית היא חגיגה צבעונית ואותנטית שחוגגים לזוג המיועד לפני חתונתם. לאירוע החינה מוזמנים בדרך-כלל רק מספר מצומצם של אורחים כמו משפחה וחברים קרובים והוא אינטימי יותר מהחתונה ההמונית עם המוזמנים הרבים.

עם זאת, ישנם דברים מיוחדים ומרגשים ששמורים אך ורק לאירוע החינה שלא ניתן לחוות בשום חגיגה מסוג אחר. הבאנו לכם את מיטב הדרכים והרעיונות לחגיגת חינה מרוקאית אמיתית ומיוחדת שתהיה הקדמה מרעננת ומרגשת ליום חתונתכם הגדול.

חינה מרוקאית- חוזרים לשורשים

חינה מרוקאית היא אירוע משמח ומרובה בצבעים, בטעמים ובצלילים של פעם. החגיגה אמנם כבר לא שמורה רק ליוצאי יהדות מרוקו, אך היא התחילה משם והשפיעה על שאר העדות באופן החגיגה ובאופי השמח והרועש שלה.

מסיבת החינה מורכבת משני חלקים עיקריים- מטקס מריחת החינה ומשלב הריקודים לצד ארוחה חגיגית. כמובן שכל משפחה וכל זוג יכולים לחגוג את אירוע החינה איך שהם רוצים ולפי טעמם האישי, אך באירוע מסוג כזה כדאי לשים דגש ולהבליט את הקשר החזק למסורת ואת כל נושא העדתיות.

הבאנו לכם את מיטב הרעיונות לעשות זאת בדרך המוצלחת ביותר.

אוכל עדתי- הארוחה החגיגית בחינה היא חשובה ביותר ומסמלת את המשפחתיות שנרקמת בין הזוג המיועד ובין משפחת החתן למשפחת הכלה. כדאי לבחור אוכל שמתאים לעדה שלכם ולקונספט האירוע. הקהל המבוגר יאהב את זה, הקהל הצעיר יכיר את מאכלי העדה והארוחה תתאים לסטייל ולסגנון של האירוע.

תלבושות אותנטיות- תלבושות חינה ותפאורה לחינה הן חלק בלתי נפרד מהאירוע ובמובן מסוים הן הדבר המרכזי בו. תלבושות לחינה ססגוניות בשלל גזרות וצבעים שכל אחד ואחת מן האורחים שלכם יהיו לבושים בהן. גם כאן יש מקום כמובן לשלב את הפן העדתי ולשלב בגדים ופרטי לבוש כמיטב המסורת. בחינה מרוקאית יעדיפו כמובן את הכפתן המרוקאי ואת הגלביות.

מוסיקה- מוסיקה היא ללא ספק הדבר החשוב ביותר בכל חגיגה, אירוע ומסיבה. מוסיקה קובעת את אופי האירוע והיא מלווה את הזוג המיועד ואת האורחים בכל רגע ורגע במהלך הערב. בחרו מוסיקה שמתאימה לאירוע ולסגנון שלכם ומובטח לכם שכל האורחים ירקדו, יהנו ולא ינוחו לרגע. השירים והמחרוזות המרוקאיים ידועים בשמחה שלהם, הם גורמים לכל האנשים לקפוץ ומשתלבים מושלם באירועים כאלה.

אירוע חינה הוא חגיגה מיוחדת במינה. השילוב של הטקס המרגש, הריקודים הבלתי פוסקים והחזרה למסורת יוצרים אווירה מיוחדת של אירוע מרגש, סוחף וחד פעמי.

חברת ללה סוזנה מתמחה באירועי חינה מכל הסוגים לפי בחירתכם וטעמכם האישי, עם המוסיקה המיוחדת, התלבושות האותנטיות, האוכל העשיר, מגשי העוגיות המפורסמים בעבודת יד ועד התפאורה ששמורה לאירוע כזה. מחפשים מקום לחינה תימנית? חינה עירקאית? חינה הודית או חינה מרוקאית? פנו אלינו עוד היום ותחגגו אירוע אותנטי כמיטב המסורת.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
כותבת המאמר : סוזנה
כותבת המאמר : סוזנה

סוזנה קרויה על שם סבתה שעלתה ממרוקו. היא החלה את דרכה המקצועית כמוכרת עוגיות ביתיות מתוך המטבח הפרטי הקטן שלה.
האהבה שלה למסורת, לתרבות עדות המזרח ומרוקו בפרט ובעיקר הרצון והאהבה לשמח אנשים, הם שהובילו אותה להקים את חברת ללה סוזנה ולשמח כמה שיותר אנשים.
לאחר שעברה קורס מקצועי בהפקת אירועים ובשילוב הידע התרבותי שלה והאהבה שלה לתחום, יצאה מהמטבח הקטן שלה לדרך עצמאית.

רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו