חינה לבר מצווה

חינה לבר מצווה או לבת מצווה זה טקס נפוץ במיוחד גם באירועים של בני מצווה.

כמו אירוע חינה של זוג שעומד להתחתן, גם אירוע חינה בבר מצווה הוא טקס שנהוג לעשות בקרב בני עדות המזרח ובעיקר אצל יוצאי מרוקו. כמובן שבטקס חינה זה יש רק כוכב אחד והוא נער בר המצווה.

אירוע בר המצווה של בנכם מתקרב? רוצים לשלב בו טקס חינה מיוחד ומרגש? ללה סוזנה תפיק עבורכם את אירוע החינה עד לפרטים הקטנים.

 איך מתבצע טקס חינה בבר מצווה: 

טקס החינה באירוע בת מצווה הוא למעשה יותר קצר מטקס חינה רגיל. האירוע העיקרי והמרכזי הוא אירוע בר המצווה ובאמצע האירוע נערך טקס החינה לחתן בר המצווה, טקס קצר שלאחריו משתלבים שוב לאירוע בר המצווה שלשמו כולם התכנסו.

טקס החינה לחתן בר המצווה דומה באלמנטים שלו לטקס חינה רגיל שכולנו מכירים- עם תלבושות מסורתיות לחינה, שולחן שוק עם קינוחים ומתוקים מפואר וכמובן מריחת החינה עצמה.

רגע הכניסה של חתן בר המצווה לטקס החינה הוא רגע כניסה בפני עצמו. הגברים מרימים את החתן על אפיריון מפואר כשכל הנשים והבחורות מחזיקות מגשים עם מתוקים ומיטב הקינוחים המסורתיים.

כולם כמובן לבושים בתלבושות חינה אותנטיות וזה רגע מרגש ומיוחד מאוד לכולם.

אנחנו בחברת ללה סוזנה מספקים את כל הציוד הדרוש לכל סוגי החינה ולטקס חינה לבר מצווה מושלם- החל מאפיריון מפואר, תלבושות חינה במגוון סוגים, צבעים ומידות, כדי שיתאימו לכל האורחים שלכם וכמובן שולחן שוק לחינה שעליו מוגשים כל הקינוחים, המתוקים, העוגיות והפיצוחים כיד המלך.

טקס החינה עצמו:

לאחר הכניסה המרשימה והשמחה נערך טקס החינה. את הטקס עורכת אישה שמורחת את החינה על ידי חתן בר המצווה, על ידי המשפחה ואחר-כך גם כל האורחים מצטרפים כשברקע מתנגנת מוסיקה שמתאימה לעדה ומגבירה את ההרגשה הטקסית והמסורתית. מריחת החינה על כף היד מתבצעת באופן מעט שונה אצל כל עדה. מרוקאים ימרחו את החינה באמצע כף היד והעיראקים למשל יניחו כדור של חינה בקצה של כל אבצע. כל עדה והמנהגים המיוחדים שלה.

בטקס החינה עצמו בני המשפחה מעניקים גם לחתן השמחה מתנות. בדרך-כלל אלה מתנות מזהב כמו שרשראות וצמידים או אפילו שעון יוקרתי.

כולם ממשיכים בריקודי העדה כשהם לבושים בתלבושות החינה המסורתיות והטקס משתלב באופן טבעי באירוע בת המצווה כשכולם לבושים באחידות שמחים, רוקדים ונהנים יחד.

שאלות ותושובת חינה לבר\ת מצווה

טקס חינה במהלך בר מצווה נפוץ בעיקר בעדה המרוקאית, אבל זה טקס מיוחד ומרגש שיכול להשתלב בכל אירוע בר מצווה והוא מומלץ מאוד בעל חגיגה כזאת.

חגיגת חינה במהלך אירוע בת מצווה היא קצרה יותר ויש בה כוכב אחד ויחיד- חתן בר המצווה כמובן. לפרטים נוספים על טקס החינה בבר המצווה כנסו לאתר ללה סוזנה.

למרות שהטקס נפוץ יותר אצל עדות המזרח, אנחנו בטוחים שגם בני עדות אשכנז יהנו ממנו. זה טקס מיוחד, מרגש וצבעוני שמשלב בתוכו דברים רבים והוא מתאים לכל מי שרוצה לחגוג לבנו בר מצווה מיוחדת ומרגשת.

 

5/5 - (12 votes)
אהבתם את הפוסט? שתפו אותו עם חברים!
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים אירוע חינה בלתי נשכח?

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

מאמרים אחרונים
שמרו על קשר!
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.
חייג עכשיו